onsdag den 6. oktober 2010

5 mulige problemformuleringer

5 Mulige problemformuleringer:

1.Hvordan kan pædagoger på et bosted og lærere på en specialskole arbejde sammen om, at skabe de bedste udviklingsmuligheder for børn og unge med nedsat funktion?

2.Hvordan kan pædagogen på et bosted og læreren i en specielskole koordinere den faglige indsats, de hver især yder over for et barn/ung med nedsat funktion, således at det bliver enten en fælles indsats eller to forskellige indsatse med et fælles mål?

3.Hvordan kan pædagoger på et bosted og lærere i en specialskole arbejde sammen om at yde en helhedsorienteret indsats for et barn eller ung med nedsat fysisk og psykisk funktionsevne?

4.Hvordan kan tværprofessionelt samarbejde, mellem pædagoger på et bosted for børn og unge med nedsat funktionsevne og lærere på en specialskole, være med til at styrke barnets udvikling.

5.Hvordan kan man sikre, at pædagoger på et bosted og lærer der arbejder med børn med nedsat funktion, arbejder ud fra de samme mål til gavn for barnet

1 kommentar:

  1. Hej Inga
    Har kigget på dine problemformuleringer og syntes de ser spændende ud. Det bliver spændendeat se, hvilken en du vil arbejde med, og om det også bliver en 12`er :0)

    Har kigget på hvordan, man får billedet frem ,og kan simpelthen ikke huske det. Er bange for at rode for meget ved det, så jeg laver koks i min egen blog.Sorry

    SvarSlet