mandag den 31. januar 2011

BROKKASSEN

Brokkassen: surt show
Efter en hyggelig arbejdsdag sammen med Sonja og Carsten B. Blev opgaven endelig helt færdig. Så var planen, at den skulle printes ud og afleveres. Så hen og sætte 100 kr. ind på studiekortet. I mellemtiden var klokken passeret 14, så kontoret var lukket, men Sonja var ikke helt færdig endnu og hun ville printe sin opgave ud hjemme og er så sød at tilbyde at aflevere min i morgen også. Op på biblioteket, tænde en pc. er, usbnøglen i, kortet i automaten til printeren og så virker lortet ikke!!!!!!
Nå nu er opgaven printet ud på min egen printer, så må jeg jo tage busturen på 2 gange 1 time og 10 min. og 2 klip a`44 kr. i morgen igen. TAK FORDI I GAD LÆSE MIT BROK, DET LETTEDE!

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare typisk:-( Rigtig træls for dig Inga. Håber det hjalp at brokke dig :-))

    SvarSlet
  2. Hej Inga
    Jeg tror du skal være glad for at "lortet" ikke virkede. Jeg kan huske, at Dorte var syg da vi skulle aflevere opgaven til Det tværprofessionelle samarbejde. Hun fik at vide den skulle afleveres personligt... ;0|
    Studieordningen giver ingen svar derpå...
    Ses imorgen ;0)

    SvarSlet
  3. Ja Nu er det ude af systemet. Vi ses i morgen

    SvarSlet
  4. Nu er det jo lidt "gammelt" brok, men hvis jeg er på mit kontor en anden gang, når det sker, vil jeg gerne hjælpe, hvis jeg kan.

    Når det er eksamensopgaver forstår vi godt, hvor følsomt det er, og vil jo gøre vores til at lette processen. :-)

    SvarSlet